maanantai 17. helmikuuta 2014

Unelmien kupla ♥


Meillä on jokaisella unelmia ja haaveita.

Joskus niiden eteen joutuu tekemään todella paljon työtä,
ja joskus ne toteutuvat tuosta noin vain.

Unelmat ja haaveet voivat olla pieniä tai suuria.
Ne voivat olla arjen peruskauraa, pieniä iloja tai jotakin materiaalista.


Minun yksi pitkäaikaisista unelmista ja haaveista on toteutunut pitkällä säästämisellä
ja sattumoisin hyvän tarjouksen ansiosta.



 

Nyt olen ihka onnellinen TuplaKuplan omistaja!
Kyllä, minä tulin tuosta lampusta onnelliseksi.
Sillä olinhan sitä puolitoista vuotta uneksinut omaksi.
Ja nyt se vihdoin on tuossa olohuoneessa,
jota voin joka päivä ihastella.


Älä luovu unelmista ja haaveistasi,
vaan tee niiden eteen jotakin,
jotta saat ne toteutumaan. ♥


Mistä sinä unelmoit ja haaveilet tällä hetkellä?
Mitä aiot tehdä, jotta tuo toteutuu?


Unelmien täyteistä alkunutta viikkoa kaikille!


5 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun haaveet toteutuu! Itselläni on pari haavetta, jotka toteutuvat toivottavasti tällä viikolla :).

    VastaaPoista
  2. Haaveita pitää aina olla! Kyllä sitä itsekkin yrittää tänävuonna niistä muutaman toteuttaa... ;) Monesti olen tuota Tuplakuplaa itsekkin miettinyt...

    VastaaPoista
  3. ymmärrän tunteen! vieläkin itse ihailen omaa take-valaisintani päivittäin!! ihanan lampun ostit! mukavaa alkanutta viikkoa

    VastaaPoista
  4. Mä oon tosi kova haaveilemaan! :) Sisustushaaveita, matkahaaveita, urahaaveita -mitä milloinkin. Ja kun yksi toteutuu, monta tulee tilalle :)

    VastaaPoista
  5. Se on parhautta kun odotetut haaveet toteutuu!!! Muistan kuinka onnellinen olin kun viimein sain kartellin stonen, vaan ihastelin ja hiplailin! :D Haaveilu on ihanaa ♥

    VastaaPoista