lauantai 1. syyskuuta 2012

RetRoRaDio

Nyt on si kuunneltu radioo nii paljo että!

Olen pitkään haaveillut sellaisesta valkoisesta retroradiosta keittiöön, mutta aina kun olen jostakin sellaisen bongannut, hinta on ollut mitä mahtavin... Ja näin radiot on jäänyt kaupan hyllyille odottelemaan muita kodin tarjoajia...

Jokunen aika sitten silmääni pisti netissä googlettamalla ihana kuva, jonka takaa ilmestyi tiedot, jotka olivat mieluisat. :) Väri: Valkoinen+tekstiä, Toiminnot: keittiö radioksi sopivat, Hinta: halpa.
Vinkkasin miehen siskolle asiasta, (hän siis asuu paikkakunnalla mistä kyseinen liike löytyisi) ja tsädääm, kyläillessään kotikonnuilla hän toi minulle "tuliaisina" tuon radion.


Päästän teidät jännityksestä ja tässä se nyt on: <3






Hätähousu kun olen niin radio piti saada heti käyttöön, vaikka aluksi oli tarkoitus laittaa paketissa säilöön ja odottaa uuden kodin keittiötä, mutta minkäs mahdat, nyt se on nykyisessä keittiössä käytössä, vaikkakaan ei sovi yhtään värimaailmaan, mutta mitäs pienistä!

NYT MULLA ON AINAKIN UNELMA RETRORADIO! ;) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti